Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Робота КПП автомобіля пов'язана з великою кількістю деталей, що рухаються і труться. Не виключенням є і коробка перемикання передач Деу Нексія . Відповідно, щоб понизити знос цих деталей потрібно їх якісне змазування. В цілому ж, масло в КПП виконує відразу...
Від роботи генератора повністю залежить працездатність бортової системи електрообладнання. Зокрема, на Деу Ланос , Нексія , Сенс з системою впорскування палива і блоком електронного управління двигуном втрата продуктивності генератора може привести до некоректної роботи системи...
Механічна коробка передач, встановлена Деу Нексія поколінь N100 і N150, може мати кілька варіантів виконання в залежності від встановленого двигуна. Вони відрізняються лише передавальними числами головної пари і передач. КПП F16 показала себе як надійний і витривалий...
До нестабільної роботи двигуна можуть привести сотня факторів, які і врахувати простому водію важко. Навіть на такому простому двигуні, як 8-клапанна Деу Нексія, може виникнути маса позаштатних ситуацій, коли двигун буде смикатися на холостих і малих оборотах, троїти, диміти, погано...
Одним з важливих для ефективної роботи двигуна і оптимізації витрати палива являється стан RCO -потенціометра. Він відповідає за формування топливоповітряної суміші, яка подається в камеру згорання силового агрегату Деу Нексія . Важливо відмітити, що...
Механічна коробка передач Деу Нексія завжди відрізнялася високим рівнем надійності. Причому це не залежало від заводу збірки. Попри похилий вік, коробка, розроблена тоді ще більш-менш самостійною компанією Опель, могла без жодного ремонту пройти понад 250 тисяч км до капремонту...
Підрульові перемикачі на Нексія використовуються для управління різним електроустаткуванням і додатковими функціями автомобіля. Представлений блок у вигляді важеля, який блоком монтується в рульову колонку під рульовим колесом автомобіля. Підрульові...
На двигунах Деу Нексія досить поширеною проблемою стають підвищені обороти холостого ходу. При номінальних 800 об / хв обороти можуть мимовільно рости до 2000-2500 об / хв, що, звичайно, ненормально. Існує кілька способів боротьби з цією несправністю без заміни запчастин на Деу Нексія ....
Дивитись ще
Відгуки покупців
Александр
клас
Максимович
Вообще по-правильному наверное нужно ставить гайки из каких-то цвет металлов (медь, латунь). Но я не стал заморачиваться и купил такие в оригинале, как и ставил завод). Да они через лет 5-7 намертво "прирастут" к шпилькам, но это будет так не скоро)
Куликовский Александр Васильевич
Прокладка- кольцо для дросельного узла хорошая по толщине, на Авео 1.6 идеально подходит!
Артур П.А.
Прокладка дросельного узла хоть и не оригинал, но зарекомендовала себе как хороший аналог. Покупал на Лачетти себе, и спустя какое-то время знакомому. По размеру становится хорошо. Подсоса воздуха нету. И в итоге есть два довольных покупателя)
Михаил
Обычные нормальные гайки. Брал себе комплект таких. Хотелось бы чтобы буржию делали из не стальными, а латунными или медными, но видимо конструкторам Daewoo виднее. Кстати для снятия старых гаек использовал специальную приспособу, которая их раскалывает, так удалось оставить в живых шпильки, всё таки поменять гайки проще
Алексей
Пробег большой, пришло время замены ГРМ. При покупке авто прежний владелец говорил о замене ГРМ на пробеге 70 000, но увидев ремень помпы, кондея и генератора в ущербном состоянии я начал сомневаться, а менял ли он ГРМ. По итогу все было по чесному, после снятия ремня ГРМ он был в идеальном состоянии, значит не соврал! Ремень стоял Gates еще не тресканый в отличном состоянии, но лучше поменять и начать отсчет с себя для полной уверенности. Поставил ГРМ, ремень генератора Gates и ролики INA. По качеству вроде на одной линейке с Gates, время покажет!
Василий Голубь
Да, не дешовенький вариантик! Но поверьте, он того стоит! Я видел китайского производства клапанную кришку, то уж лучше тогда вовсе не менять. Может мне так попало, не знаю
Ричук А.
Міняв прокладку кришки піддона, та чогось поліз перевірити вкладиши. Коренні знаю ходять довше, а от шатунні заказав, поміняю. До речі, недивлячись на те, як ви їздите, міняйте їх хоча б раз у 100 тісяч - не будете мати ніяких проблем! Корінні можна рах у 150 тисяч